გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ოჯახი
|
საგანი/პედაგოგი
|
რუსული ენა/ მანანა დოლიძე
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
დაწყებით საფეხური/V კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
15 მოსწავლე/სსსმ მოსწავლე არ
არის.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლეები გამოიყენებენ წინარე ცოდნას, გამოიყენებენ ახალ ლექსიკურ
ერთეულებს წინადადებების შესადგენად
|
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევი
შედეგები
|
ტექსტის კითხვა და ძირითადი აზრის გაგება, ახალი ლექსიკური ერთეულების
გამოცნობა კონტექსტზე დაყრდნობით, მარტივი
წინადადების შედგენა
უცხ.1.6.მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარულ უნარს.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ახმოვანებს ასოებს, ასოთშენაერთებს, მარცვლებს;
·
ბგერებს აკავშირებს შესაბამის ასოებთან , ასოთშენაერთებთან, მარცვლებთან;
·
ხმამაღლა და
გარკვევით კითხულობს ნასწავლ სიტყვებს, გამოთქმებს წინადადებებს, ტექსტებს;
უცხ.1.12.მოსწავლეს შეუძლია
მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა
და გაგება;
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ამოიცნობს პერსონაჟებს
·
ამოიცნობს პერსონაჟთა თვისებებს;
·
ამოიცნობს
მოქმედებებს, მოვლენებს;
·
ამოიცნობს
მოქმედებათა დროსა და ადგილს.
|
წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეები გამოიყენებენ ნასწავლ გრამატიკულ მასალას და შეადგენენ წინადადებებს.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები ფასდება განმსაზღვრელი
შეფასების რუბრიკით
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
ტექსტი, დაფა, ცარცი, კალამი, ფურცლები, თვალსაჩინოება.
|
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
|
აქტივობა 1. საორგანიზაციო საკითხი (3 წთ)
გაკვეთილის A ფაზა _ გამოწვევა
აქტივობა 2. გონებრივი იერიში.(5-6 წთ)
მოსწავლეები შეძლებენ წინარე ცოდნის მიხედვით ასოციაციური რუკის შედგენას.
გაკვეთილის B ფაზა _ ცოდნის კონსტრუირება
აქტივობა 3 _ ტექსტის კითხვა პაუზებით (15-16 წთ),
მოსწავლეები კითხულობენ ტექსტს
პაუზებით, ამოიცნობენ უცხო სიტყვების მნიშვნელობას კონტექსტზე
დაყრდნობით, იგებენ ტექსტის
შინაარსს;
აქტივობა 3.
წინადადების შედგენა წყვილებში (7 წთ).
მოსწავლეები წყვილებში ადგენენ
წინადადებებს ახალი ლექსიკური
ერთეულების გამოყენებით.
გაკვეთილის C ფაზა
რეფლექსია (10 წთ)
აქტივობა 4. კითხვა-პასუხი
მასწავლებელი უსვამს კითხვებს
მოსწავლეებს და აჯამებს
გაკვეთილზე მიღებულ ცოდნას.
აქტივობა 5.(3 წთ)
მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეებს
მცირე ზომის ყოფითი
ხასიათის ინფორმაციულ ტექსტს, სადაც
უნდა ჩასვან გამოტოვებული სიტყვები.
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment